הכל על עבודות סמינריון

תוכן עניינים

סמינריון הוא עבודה גדולה שעוסקת בסוגיה מחקרית מסוימת. עבודות סמינריון כוללות בין עשרים לשלושים עמודים והן מהוות במקרים רבים מעין סיכום של תחום מסוים. עבודה סמינריונית יכולה להיות עבודה מחקרית שעוסקת בסוגיה מחקרית מסוימת ומציעה מערך מחקרי או עיוני שסוקר את הספרות המחקרית בתחום מסוים. בנוסף, סמינריון יכול להוות מחקר מתאמי שבודק קשר בין משתנים ניסויים שבו מתקיים ניסוי עם מניפולציה וממנו מסיקים על קשר סיבתי. 

יחד עם זאת עבודת סמינריון יכולה להיות גם כמותנית שעושה שימוש בכלים סטטיסטיים וניתוחים מספריים עם מסקנות חד משמעיות או עבודה איכותנית שעושה שימוש בכלי מחקר כמו ראיונות ומבקשת לתאר תפעה דרך עיניהם של אנשים. כך או כך, בין אם מחקרית או עיונית, כמותנית או איכותנית אמיתית או ניסויית, עבודה סמינריונית מבקשת להגיד דבר בעל חשיבות לתחום מחקרי מסוים ולהוסיף על הידע הקיים בעולם האקדמיה.

מה ההבדל בין עבודה סמינריונית לעומת עבודות אקדמיות רגילות?

במשך שנות הלימוד כותבים סטודנטים מספר לא מבוטל של עבודות אקדמיות. מהשנה הראשונה ללימודים כותבים סטודנטים עבודות רבות שמהוות מעין הכנה לכתיבת עבודה סמינריונית. בשונה מעבודות אקדמיות רגילות עבודת הסמינריון מהווה מעין התנסות ראשונית בכתיבת עבודה מלאה שכוללת מערך מחקר ומכאן חשיבותה לעומת עבודות אחרות. במקרים רבים היא גם מכתיבה את הציון של סטודנטים בקורס עצמו כאשר לעתים קרובות נלקחים שלבי העבודה בחשבון בעת כתיבת הציון הסופי. שלא כמו עבודות אקדמיות רגילות שנכתבות כמטלה אחת עבודות סמינריון נכתבות לאורך תקופה ומשום כך הן בעלות אופי תהליכי.

כתיבת עבודה סמינריונית

עוד בנושא

מהן הדרישות של קורס סמינריון?

קורס סמינריון כשמו כן הוא מוקדש כולו לתהליך הכתיבה. במקרים רבים בקורס זה נדרשת נוכחות חובה, קריאה של חומרי הלימוד ועמידה בכל שלבי התהליך של הכתיבה. במחצית הראשונה של השנה נדרשים הסטודנטים לבחור נושא ולהציגו בכיתה לעתים בצמוד לרפראט, מצגת והצעת מחקר. במשך השנה נערכות פגישות אישיות שבהם מציגים הסטודנטים את הלבטים והשאלות שעולים בהם ככל שמתקדמים בתהליך. קורס סמינריון מבוסס על העבודה עצמה ועל ההיבט התהליכי שלה ולכן סטודנטים נדרשים לגלות מעורבות בכל שלבי העבודה.

עבודת סמינריון

מה הדרישות של עבודה סמינריונית

עבודה סמינריונית צריכה על פי רוב להיות בהיקף של בין עשרים לשלושים עמודים. יש לכלול בה כעשרים מקורות, לפחות מחצית מהם באנגלית ורוב המקורות צריכים להיות מחמש או שש השנים האחרונות. יש לכלול מאמרים מחקריים וגם מאמרים עיוניים כדי להעשיר את מקורות העבודה. העבודה עוסקת בנושאים שעולים מתוך שאלת המחקר ומציעה בחינה רב ממדית של נושא העבודה תוך התמקדות בשאלת המחקר לכל אורך הדרך והיא תכלול מבא, תקציר, סקירת ספרות, שיטה, ממצאים, דיון, סיכום, רשימת מקורות ונספחים.

רגע רגע הגעתם כבר לסוף, לפני שאתם יוצאים תרשו לנו לתת לכם כמה עצות שימושיות לכתיבת עבודת סמינריון או להבין כמה חשוב להסתכל על הסילבוס לפני שמתחילים בכלל לכתוב, בנוסף חשוב לעבור על כמה מהטיפים הכי טובים שאספנו לכתיבת עבודת סמינריון.

חייגו עכשיו 077-4077496 או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

קטגוריות שירותים

כתיבת עבודות במדעי המדינה – איך להתמודד עם מחסום כתיבה?
acmsnat

כללי כתיבה אקדמית

כתיבת עבודה אקדמית נסמכת על כללי כתיבה אקדמית ברורים וסדורים שלוקחים בחשבון כל מני גורמים ומשתנים והמטרה היא לייצר סטנדרטיזציה שתקל על מי שקורא חומר אקדמי. מה זה כתיבה אקדמית?

קרא עוד »

טיפים לסיוע בעבודות אקדמיות

תחילת העבודה ותהליך ההירתמות לכתיבת העבודה יכולה להיות מורכבת ולא פשוטה. ברוב המקרים קיימת אי ודאות לגבי ה’איך להתחיל?’ מה השלבים? כמה זמן לחלק לכל שלב? לכן אנחנו כאן באקדמיה

קרא עוד »

מי מפחד מהעבודה הסמינריונית?

הלימודים מתישים אתכם? כורעים תחת נטל העבודות? העבודה במלצרות משאירה לכם מעט מאד זמן ללימוד וחקר? יש פתרון לכך. במציאות האקדמית בישראל, כמו במדינות רבות בעולם המערבי שבה הדרישות האקדמיות

קרא עוד »
כתיבת דוקטורט בחו"ל

כתיבת דוקטורט בחו”ל

ככל הנראה כבר שמעתם על המונח דוקטורט אך אנשים רבים עדיין מתבלבלים לגביו. מהו בכלל הדוקטורט? למה צריך לעשות אותו? במה הוא תורם לחיינו וכיצד הוא מקדם אותנו? האם אפשר

קרא עוד »

באקדמיה מאסטר נשמח לתת ייעוץ ללא כל התחייבות

חייגו עכשיו 077-4077496
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שתף :

למה דווקא אנחנו

לא מתפשרים על ההצלחה שלך

אנחנו מבינים כמה חשוב לך להצליח בלימודים. הכותבים המומחים שלנו יודעים להעניק לך את הסיוע והליווי שיעזרו לך להגיש את עבודת הסמינריון שלך ברמה הגבוהה ביותר.

אקדמית זאת השפה שלנו

אנחנו יודעים שיש לך את הידע והרצון להצליח. הכותבים המנוסים שלנו יעזרו לך לערוך את הדברים ולעמוד בהצלחה בכל הדרישות של כתיבה אקדמית נכונה ומדויקת.

חוסכים לך זמן

אנחנו מכירים את הקשיים והאילוצים של חוסר זמן פנוי כדי להתמסר לגמרי ללימודים. הכותבים המקצועיים שלנו יסייעו לך וילוו אותך לאורך כל השלבים בעבודה האקדמית, כדי להבטיח שהעבודה שלך תושלם בהצלחה ותוגש בזמן.

ההצלחה כולה שלך

אנחנו דואגים להצלחה שלך. כל עבודה אצלנו מקורית ב-100% ונכתבת בעזרת המומחים שלנו במיוחד בשבילך בשיתוף פעולה מלא: ממך נדרש להעביר לנו חומרים, להיפגש עם המרצים, לעבור על הדברים, לתת לנו את ההערות, הנתונים והרעיונות.

יש לך 100% ביטחון

אנחנו מחוייבים לביטחון שלך. הכותבים האקדמיים שלנו ילוו וינחו אותך כדי להבטיח שגם אם ישאלו אותך שאלות על העבודה המקורית שלך - יהיו לך תמיד התשובות הטובות ביותר.

תוצאות מוכחות

אנחנו מתגאים בכך ש80 אחוז מהלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים, זהו הסימן הבולט ביותר להצלחת השירות והסיוע שאנחנו מעניקים. אנחנו נעשה את מיטב המאמצים שגם אתם תהיו הלקוחות החוזרים והממליצים שלנו!

לקבלת ייעוץ מקצועי
לקבלת ייעוץ ללא עלות
© כל הזכויות שמורות אקדמיה מאסטר
Scroll to Top
גלילה למעלה

התחייבות שלנו: הסמינריון שלך יהיה ברמה הגבוהה ביותר

97% מעבודות הסמינריון שנכתבות בסיוע ובליווי שלנו מקבלות ציון מעולה

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם

גם לך מגיע להצליח!

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם