עבודה סמינריונית בלימודי תקשורת

תוכן עניינים

עבודת סמינריון בתקשורת היא עבודה גדולה שמתמקדת באחד מהנושאים הרלוונטיים ללימודי תקשורת.

היות שתחום התקשורת באקדמיה נסמך ונושק לתחומים אחרים כמו סוציולוגיה, פסיכולוגיה, אנתרופולוגיה ועוד.

עבודה סמינריונית בתקשורת יכולה להיות במגוון נושאים החל מתקשורת כתרבות, תקשורת ופנאי, תקשורת ורב תרבותיות, תקשורת ומגדר, תקשורת וספורט וכדומה.

עבודה סמינריונית בלימודי תקשורת

סמינריון בתקשורת יכול לעסוק בחקר הטקסט התקשורתי (כתבות בעיתונים, תכניות טלוויזיה, קבוצות בפייסבוק, סרטי קולנוע ועוד), בקהל ובפרשנות שלו או בהפקה. ​

כך למשל עבודות סמינריוניות בתקשורת יכולות להתמקד בתכנית טלוויזיה מסוימת ולנתח את התכנים שמוצגים בה בהשוואה לתכניות אחרות בעבר או בהווה.

בנוסף כתיבת עבודה סמינריונית בתקשורת יכולה לעסוק בקהל ולהשוות בין קבוצות שונות או להתמקד בקבוצה אחת.

אפשרות נוספת היא להתמקד בהפקה ובתכנים שהיא מבקשת לקדם. סמינריון בתקשורת יכול להיות עיוני או מחקרי, כמותני או איכותני.

עבודה סמינריונית בלימודי תקשורת

כיצד לכתוב עבודה סמינריונית בתקשורת?

כתיבת סמינריון בתקשורת דומה לכל תהליך כתיבה של עבודות סמינריוניות מתחום מדעי החברה, היא דורשת בחירת נושא, התאמת שאלת מחקר, בחירת שיטת מחקר, ניסוחי הצעת מחקר, איתור מקורות ביבליוגרפים, ביצוע של מחקר בפועל, ניתוח הממצאים, כתיבת הממצאים והדיון והצגת מסקנות עיקריות.

במקרה שמדובר על עבודה עיונית לא מבוצע מחקר בפועל והכותב מסתמך על מקורות ידע שדרכם הוא מבסס טענה עיקרית ועונה על שאלת המחקר.

כך או כך המסקנות צריכות להיות מנומקות ובעלות צידוק אקדמי הגיוני. כתיבת עבודה מסוג זה דורשת לקחת בחשבון נושא ומדיום תקשורתי או סוג של קהל יעד שעליהם מתבצע המחקר. 

מבנה העבודה

עבודות סמינריון בתקשורת דומות ליתר עבודות הסמינריון בתחומים אחרים מעולם מדעי החברה והן כוללות:

מבוא – מבוא שמפרט את נושא העבודה.

תקציר – תקציר שמביא את תמצית העבודה לרבות המסקנות והממצאים.

סקירת ספרות – סקירת ספרות מקיפה שכוללת את משתני המחקר ונושאים רלוונטיים בדגש על מאמרים מתחום התקשורת.

מתודולוגיה – מתודולוגיה שמפרטת את שיטת המחקר.

כלי המחקר – כלי המחקר ואוכלוסיית המחקר לרבות ההליך שיבוצע ושיטת הניתוח.

ממצאים – ממצאים מפורטים שמתארים את מה שנמצא במחקר בין אם מדובר על מחקר כמותני שבו מאששים או דוחים השערות ובין אם מדובר על מחקר איכותני שבו מובאים הממצאים ללא השערות מוקדמות.

דיון – דיון שמחבר בין הממצאים והספרות הקיימת ומבהיר את הממצאים ומספק להם הסברים הגיוניים.

סיכום – סיכום שמביא את עיקרי הממצאים ומציג מסקנות ותובנות מהתהליך.

ביבילוגרפיה – שימה ביבליוגרפית שמפרטת את כל החומר שבו נעזרנו לכתיבת העבודה ונספחים כמו תדריך לראיון, תרשים קטגוריות, גרפים, טבלאות או שאלונים שבהם השתמשנו.

עבודה סמינריונית בלימודי תקשורת

מה שיטת המחקר המקובלת בעבודה זו?

עבודות סמינריוניות בתקשורת יכולות להתבצע במגוון של שיטות. במקרה שמדובר במחקר כמותני במקרים רבים נעשה שימוש בשאלונים סגורים שבהם נבדקים נדרשים לענות על שאלות סגורות.

ניתוח השאלונים בעזרת תוכנה מתאימה מאפשר למצוא קשרים בין משתנים. שיטה אחרת היא ניתוח תוכן כמותני שבו נעשה שימוש בספר קודים.

זה נעשה כאשר בוחנים ייצוג של נושא או דמות בתכנית טלוויזיה ואז סופרים את כמות ההופעות למשל.

במקרה שמדובר במחקר איכותני ניתן לבצע קבוצות מיקוד עם קהלים, ראיונות עומק עם יוצרים, שחקנים או קהלים וכדומה.

חייגו עכשיו 077-4077496 או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

קטגוריות שירותים

עבודת סמינריון בחשבונאות לדוגמא
acmsnat

ניתוח סטטיסטי סמינריון

הבשורה הטובה היא שכיום ניתן לקבל סיוע משמעותי בכל מה שקשור לניתוח סטטיסטי לסמינריון ולעבודות אקדמיות. עבור מי שמתמחה בביצוע ניתוח סטטיסטי סמינריון כמותני הא עניין של מה בכך ולכן אם מצאתם סטטיסטיקאי טוב ואיכותי הוא בוודאי יוכל לתת לכם מענה על החלק הזה של העבודה. שימו לב שכדי לקבל ניתוח סטטיסטי צריך להיות כתוב היטב עם שאלה שמנוסחת באופן מקצועי, השערות הגיוניות וכמובן שאלונים שנוסחו בהתאם לשאלת המחקר.

קרא עוד »
מחירי עבודות סמינריוניות

הנחיות לכתיבת עבודת סמינריון

כתיבת סמינריון היא בדרך כלל המשוכה האחרונה שיש לעבור רגע לפני סיום הלימודים ולא מעט סטודנטים חוששים מפניה. המאמר הבא מסביר מהן אותן הנחיות לכתיבת סמינריון וכיצד ניתן לעבור את המשוכה

קרא עוד »
עבודת סמינריון בחשבונאות לדוגמא
acmsnat

מהי עבודת מחקר איכותני1

פרדיגמת המחקר האיכותני יוצאת מנקודת הנחה שלא ניתן למדוד תופעות תרבותיות וחברתיות בכלים מדעיים אובייקטיביים ולפיכך החוקר הוא חלק מהמחקר ומעצם פעולת החקירה הוא משפיע ומהווה חלק מתוצאותיו.  כיצד מבצעים

קרא עוד »
סיוע אקדמי בכתיבת עבודות

סמינריון בחינוך

בסופו של דבר ההמתנה תיגמר ותצטרכו להתחיל לעבוד על אחת העבודות הכי יסודיות ומעמיקות שאי פעם עשיתם, ואולי הקשה ביותר שאי פעם תעשו. יכול להיות שתהליך כתיבת עבודת סמינריון בחינוך

קרא עוד »

עבודות סמינריון באמנות

עבודות סמינריון באומנות הן עבודות מחקריות לכל דבר והן מבקשות לחקור תקופה, יצירת אמנות, אמן או תופעה כלשהי שקשורה לתחום תולדות האמנות. מהן עבודות סמינריון באומנות? בדומה לכל כתיבה של

קרא עוד »

עבודת סמינריון בכלכלה

עבודה סמינריונית בכלכלה היא העבודה האחרונה שתצטרכו לכתוב בתואר הראשון. היא העבודה המסכמת והיא תהיה חלק משמעותי מהציון הסופי שלכם ומהקבלה שלכם למקומות עבודה בהמשך. מהו סמינריון בכלכלה? עבודות סמינריון

קרא עוד »

באקדמיה מאסטר נשמח לתת ייעוץ ללא כל התחייבות

חייגו עכשיו 077-4077496
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שתף :

למה דווקא אנחנו

לא מתפשרים על ההצלחה שלך

אנחנו מבינים כמה חשוב לך להצליח בלימודים. הכותבים המומחים שלנו יודעים להעניק לך את הסיוע והליווי שיעזרו לך להגיש את עבודת הסמינריון שלך ברמה הגבוהה ביותר.

אקדמית זאת השפה שלנו

אנחנו יודעים שיש לך את הידע והרצון להצליח. הכותבים המנוסים שלנו יעזרו לך לערוך את הדברים ולעמוד בהצלחה בכל הדרישות של כתיבה אקדמית נכונה ומדויקת.

חוסכים לך זמן

אנחנו מכירים את הקשיים והאילוצים של חוסר זמן פנוי כדי להתמסר לגמרי ללימודים. הכותבים המקצועיים שלנו יסייעו לך וילוו אותך לאורך כל השלבים בעבודה האקדמית, כדי להבטיח שהעבודה שלך תושלם בהצלחה ותוגש בזמן.

ההצלחה כולה שלך

אנחנו דואגים להצלחה שלך. כל עבודה אצלנו מקורית ב-100% ונכתבת בעזרת המומחים שלנו במיוחד בשבילך בשיתוף פעולה מלא: ממך נדרש להעביר לנו חומרים, להיפגש עם המרצים, לעבור על הדברים, לתת לנו את ההערות, הנתונים והרעיונות.

יש לך 100% ביטחון

אנחנו מחוייבים לביטחון שלך. הכותבים האקדמיים שלנו ילוו וינחו אותך כדי להבטיח שגם אם ישאלו אותך שאלות על העבודה המקורית שלך - יהיו לך תמיד התשובות הטובות ביותר.

תוצאות מוכחות

אנחנו מתגאים בכך ש80 אחוז מהלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים, זהו הסימן הבולט ביותר להצלחת השירות והסיוע שאנחנו מעניקים. אנחנו נעשה את מיטב המאמצים שגם אתם תהיו הלקוחות החוזרים והממליצים שלנו!

לקבלת ייעוץ מקצועי
לקבלת ייעוץ ללא עלות
© כל הזכויות שמורות אקדמיה מאסטר
Scroll to Top
גלילה למעלה

התחייבות שלנו: הסמינריון שלך יהיה ברמה הגבוהה ביותר

97% מעבודות הסמינריון שנכתבות בסיוע ובליווי שלנו מקבלות ציון מעולה

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם

גם לך מגיע להצליח!

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם