עריכה אקדמית ולשונית בעבודות אקדמיות

תוכן עניינים

כתיבה אקדמית אינה דומה לכתיבה ספרותית או כתיבה חופשית והיא דורשת הקפדה על כללים ייחודיים. מטרתה של כתיבה אקדמית, כמו גם עריכה אקדמית היא לייצר למעשה סטנדרטיזציה ואחידות שתאפשר לקוראי מאמרים אקדמיים מיומנים להבין מושגים והנחות שונות שמובאים במחקרים בכל שפה שהיא. מדובר על סוג כתיבה ממוקד ומדויק שדורש מהכותב מיקוד בנושא ויכולת העמקה תוך הימנעות מקביעות חד משמעיות או כוללניות. משום שלא לכל האנשים יש את היכולת לכתוב בהתאם לסטנדרטים המקובלים באקדמיה מומלץ וכדאי לבצע עריכה אקדמית של עבודות גדולות וחשובות.

המטרה של עריכת עבודות אקדמיות היא להבטיח שהעבודה האקדמית עומדת בקנה המידה האקדמי מבחינת כללי הכתיבה וכי היא תואמת את הכללים הנוקשים שנקבעו באקדמיה. עריכה אקדמית נוגעת לניסוחים, בחירת הפונט המתאים, שמירה על הרווחים הנכונים והאופן שבו מעוצבות הכותרות ותתי הכותרות בעבודה.

איך כדאי לבצע אותה ובאיזה שלב בעבודה מבצעים אותה?

כתיבת עבודה אקדמית היא תהליך ארוך שנמשך זמן רב, כדי להקפיד על אחידות חשוב לעבור שוב ושוב על העבודה לאורך הכתיבה ולבצע תיקונים והתאמות בהתאם. כך למשל כתיבת הסקירה אינה נגמרת עד לרגע סיום העבודה משום שיש לבצע בה התאמות לכל אורך תהליך הכתיבה. מהסיבה הזו עריכת עבודות אקדמיות כדאי לבצע בסוף התהליך לאחר סיום כתיבת כל חלקי העבודה.
כתיבת עבודות גמר
בדרך זו מובטחת אחידות בטקסט וזרימה נכונה של התכנים במבנה של משפך. לקראת ביצוע עריכה אקדמית חשוב לצייד את העורך בכל המידע הרלוונטי לרבות שאלת המחקר ונושא העבודה כדי שבמקרה שישנם תכנים לא רלוונטיים הוא יוכל להתייחס לכך בעבודתו. עוד חשוב לצייד את העורך במחוון מתאים שמפרט את הדגשים המיוחדים לעבודה.

במה היא תורמת לעבודה?

עבודות אקדמיות כאמור מצטרפות לידע הקיים וחוברות אליו במטרה להוסיף ולהעשיר את הספרות המחקרית בתחום מסוים. משום כך חשוב שהעבודה האקדמית שלכם תתאים לסטנדרט הקיים ותשתלב בתוך מארג הידע האקדמי.

עריכה אקדמית מבטיחה אחידות בסגנון, מיקוד ודיוק והיא גם תעניק לכם את נקודות הבונוס על הפרטים הקטנים כמו עימוד, רווחים, פונט וכדומה. חשוב להזכיר שמרצים קוראים אינסוף של עבודות אקדמיות ולכן לעתים מה שלוכד את תשומת הלב הוא המראה והעריכה של העבודה, ולכן עבודה שעברה עריכה אקדמית ולשונית טובה ושעומדת בקנה המידה המקובל באקדמיה עשויה לקבל נקודות זכות אצל מרצים ולו בשל הערך המוסף הזה.

למה חשוב להקפיד בכתיבה אקדמית על הגהה לשונית?

כתיבה אקדמית חייבת להיות נכונה ומדויקת והדרך להבטיח זאת היא על ידי עריכה לשונית ואקדמית. תוכן העבודה הוא חשוב אולם צורת ההגשה חשובה לא פחות ולכן חשוב לתקן ניסוחים ולהימנע מכל שגיאות כתיב או הקלדה. כדי לבצע זאת יש לפנות לעורך לשוני מוסמך שיוכל לבצע תיקונים בטעויות לשון, לשנות ניסוחים מסורבלים ולקצר משפטים. בשונה מפרוזה למשל שבה משפטים ארוכים שמתובלים בדימויים ומטפורות יתקבלו בברכה.

בעולם האקדמיה מקובל להשתמש במשפטים קצרים ומדויקים, להקפיד על מעבר מפסקה לפסקה דרך מילות קישור וליצור טקסט קוהרנטי המשלב בין כמה מקורות ידע. עריכה אקדמית והגהה לשונית הם המפתח לכך ולקבלת עבודה אקדמית תקינה וטובה על פי כללי האקדמיה.

חייגו עכשיו 077-4077496 או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

קטגוריות שירותים

כתיבת עבודות

סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות

ציונים של עבודות אקדמיות משמעותיים לקביעת הציון הסופי של התואר, ובהתאם לכך, גם לעתידכם המקצועי. אין להקל ראש בחשיבות של עבודת סמינריון ושאר עבודות אקדמיות חשובות אותן אתם מתבקשים להגיש

קרא עוד »
כתיבת עבודות במדעי המדינה – איך להתמודד עם מחסום כתיבה?
acmsnat

כללי כתיבה אקדמית

כתיבת עבודה אקדמית נסמכת על כללי כתיבה אקדמית ברורים וסדורים שלוקחים בחשבון כל מני גורמים ומשתנים והמטרה היא לייצר סטנדרטיזציה שתקל על מי שקורא חומר אקדמי. מה זה כתיבה אקדמית?

קרא עוד »
כתיבת עבודות גמר

עבודה אקדמית בתקשורת

תחום התקשורת הפך להיות מבוקש למדי בשנים האחרונות וניתן להשתלב בו באוניברסיטאות ומכללות בכל רחבי הארץ. לימודי תקשורת כוללים לא מעט תרגול מעשי שכולל סדנאות בתחומים שונים אבל כמו כל

קרא עוד »
כתיבת עבודות אקדמיות בנושא גירושין
acmsnat

עבודה אקדמית בחינוך

תחום החינוך הוא תחום מרתק והלימודים בו הם מעניינים ומסקרנים. סטודנטים לחינוך נחשפים לתיאוריות מעניינות על התפתחות ילדים ופעוטות והם זוכים לקבל הצצה לתחומים נושקים כמו פסיכולוגיה, סוציולוגיה, הוראה ועוד.

קרא עוד »
לקות למידה
acmsnat

זקוקים לסיוע בכתיבת אקדמית בסמנריון במשפטים? 97% מהעבודות שנכתבות בסיוע ובליווי שלנו מקבלות ציון מעולה!

לימודי משפטים כוללים לא מעט מטלות וחובות ובעיקר הרבה פרטים קטנים שעל עורכי הדין לעתיד להכיר וללמוד. החלום להפוך לעורך דין מצליח כרוך, איך לא בעמידה בעשרות ומאות משימות מפרכות

קרא עוד »
סיוע בהכנת סמינריון במשפטים

עבודות אקדמיות במנהל עסקים

חולמים על קריירה בעולם העסקים? מצוין. בינתיים, בזמן שאתם מפנטזים על עבודה במנהל עסקים אתם בוודאי עסוקים עד מעל לראש בעבודות למיניהן במסגרת הלימודים האקדמיים. עולם הקריירה אולי נראה רחוק

קרא עוד »

באקדמיה מאסטר נשמח לתת ייעוץ ללא כל התחייבות

חייגו עכשיו 077-4077496
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שתף :

למה דווקא אנחנו

לא מתפשרים על ההצלחה שלך

אנחנו מבינים כמה חשוב לך להצליח בלימודים. הכותבים המומחים שלנו יודעים להעניק לך את הסיוע והליווי שיעזרו לך להגיש את עבודת הסמינריון שלך ברמה הגבוהה ביותר.

אקדמית זאת השפה שלנו

אנחנו יודעים שיש לך את הידע והרצון להצליח. הכותבים המנוסים שלנו יעזרו לך לערוך את הדברים ולעמוד בהצלחה בכל הדרישות של כתיבה אקדמית נכונה ומדויקת.

חוסכים לך זמן

אנחנו מכירים את הקשיים והאילוצים של חוסר זמן פנוי כדי להתמסר לגמרי ללימודים. הכותבים המקצועיים שלנו יסייעו לך וילוו אותך לאורך כל השלבים בעבודה האקדמית, כדי להבטיח שהעבודה שלך תושלם בהצלחה ותוגש בזמן.

ההצלחה כולה שלך

אנחנו דואגים להצלחה שלך. כל עבודה אצלנו מקורית ב-100% ונכתבת בעזרת המומחים שלנו במיוחד בשבילך בשיתוף פעולה מלא: ממך נדרש להעביר לנו חומרים, להיפגש עם המרצים, לעבור על הדברים, לתת לנו את ההערות, הנתונים והרעיונות.

יש לך 100% ביטחון

אנחנו מחוייבים לביטחון שלך. הכותבים האקדמיים שלנו ילוו וינחו אותך כדי להבטיח שגם אם ישאלו אותך שאלות על העבודה המקורית שלך - יהיו לך תמיד התשובות הטובות ביותר.

תוצאות מוכחות

אנחנו מתגאים בכך ש80 אחוז מהלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים, זהו הסימן הבולט ביותר להצלחת השירות והסיוע שאנחנו מעניקים. אנחנו נעשה את מיטב המאמצים שגם אתם תהיו הלקוחות החוזרים והממליצים שלנו!

לקבלת ייעוץ מקצועי
לקבלת ייעוץ ללא עלות
© כל הזכויות שמורות אקדמיה מאסטר
Scroll to Top
גלילה למעלה

התחייבות שלנו: הסמינריון שלך יהיה ברמה הגבוהה ביותר

97% מעבודות הסמינריון שנכתבות בסיוע ובליווי שלנו מקבלות ציון מעולה

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם

גם לך מגיע להצליח!

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם